طراحی اپ فروشگاهی

طراحی اپ | طراحی اپ فروشگاهی

چرا اغلب فروشندگان و کارآفرینان بدنبال طراحی اپ فروشگاهی هستند.

بعنوان یک تاجر یا یک فروشنده و کار آفرین اگر روند پیشرفت تجارت الکترونیک و شبکه های اجتماعی را مدنظر داشته و دنبال کرده باشید حتما به این حقیقت رسیده خواهید بود که فضای مجازی و دنیای تجارت آنلاین مانند یک خیابان می ماند که میلیون ها نفر در روز ممکن است از آن عبور کنند و لذا داشتن یک فروشگاه در این خیابان طویل و عریض بدون شک فروش فوق العاده ای را در میان این حجم تردد و نیاز و سلیقه خواهید داشت . پس داشتن یک اپلیکیشن فروشگاهی خوب با امکانات بروز و کامل ، شانس و فروش فوق العاده ای در کسب و کار شما به همراه خواهد داشت .

گروه برنامه نویسی صلایان با تجربه طولانی در طراحی این اپ ها و کسب رتبه برتر در میان اپلیکیشن های فروشگاهی، شما را در رسیدن به این مهم همراهی خواهد نمود…

کافیست با ما تماس بگیرید…

طراحی اپ فروشگاهی

 

گروه برنامه نویسی صلایان متخصص در طراحی اپلیکیشن های فروشگاهی در کمترین زمان ممکن اپ  اینترنتی شما را با یکسال گارانتی رایگان طراحی میکند …


انواع طراحی اپ فروشگاهی

اپ فروشگاه لباس

اپ فروشگاه لوازم برقی

اپ فروشگاه لوازم یدکی

اپ فروشگاه کیف و کفش

اپ فروشگاه ظرف

اپ  فروشگاه وسایل منزل

اپ فروشگاه مبل

اپ فروشگاه خشکبار

و سایر اپ های فروشگاهی

 

اپ فروشگاه لباس

فروشندگان لباس ، زنان خانه دار و کارآفرینان در زمینه تولید و فروش انواع لباس می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی لباس به بیشترین فروش از طریق اپ رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه لوازم برقی

فروشندگان لوازم برقی ، تولیدکنندگان و کارآفرینان در زمینه تولید و فروش انواع لوازم برقی می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی لوازم برقی به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه لوازم یدکی

فروشندگان لوازم یدکی ، همچنین تولیدکنندگان و کارآفرینان در زمینه تولید و فروش لوازم یدکی خودرو یا سایر لوازم یدکی می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه کیف و کفش

فروشندگان کیف ، فروشندگان کفش ، زنان خانه دار و کارآفرینان در زمینه تولید و فروش انواع کیف و کفش می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی در زمینه شغلی خویش به بیشترین فروش از طریق سایت اپلیکیشن و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه ظرف

فروشندگان ظروف ، زنان خانه دار و کارآفرینان در زمینه فروش انواع ظروف آشپزخانه و ظروف تزیناتی می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی ظروف به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه وسایل منزل

فروشندگان وسایل منزل ، تولیدی ها و کارخانجات و کارآفرینان در زمینه تولید و فروش انواع لوازم منزل می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی وسایل منطل به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه مبل

فروشندگان مبل ، تولیدی های مبل و سرویس چوب ، کارآفرینان در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان و صندلی نیز می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی مناسب به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

اپ فروشگاه خشکبار

فروشندگان خشکبار ، زرشک و زعفران و کارآفرینان در زمینه تولید و فرآوری این محصولات می توانند با داشتن یک اپ فروشگاهی زعفران و زرشک و خشکبار به بیشترین فروش از طریق اپلیکیشن رسیده و با فروشگاه آنلاین که شامل تمام خصوصیت های ذکر شده در پایین این مطلب هست در تجارت الکترونیک سهیم باشند.

 

سایر اپ های فروشگاهی

بدون شک هر زمینه شغلی قابلیت پیاده سازی اپلیکیشن فروشگاهی دارد. لذا باید برای راه اندازی فروشگاه اینترنتی خود دست به کار شد.


 

چند قابلیت ضروری یک اپ فروشگاهی

داشتن لوگوی متناسب با کسب و کار

ارائه تخفیف و پیشنهادهای ویژه به کاربران

ارسال رایگان محصولات

نمایش آخرین و جدید ترین اخبار و محصولات

سبد خرید، فرم ورود و فرم جستجوی محصول

گزینه سیستم پرداخت

لینک شبکه های اجتماعی

پشتیبانی آنلاین و اطلاعات تماس

نشان های اعتماد الکترونیکی

 

داشتن لوگوی متناسب با کسب و کار

یک لوگوی مناسب و گویا، در حکم یک کارت ویزیت برای کسب و کارهای حضوری است و نقش موثری در جذب مخاطب دارد. در خرید آنلاین، لوگو نماد اعتماد و اطمینان برای صاحب کسب و کار است. برندهای معروف، معمولا لوگوهای منحصر به فرد و ماندگار دارند.

ارائه تخفیف و پیشنهادهای ویژه به کاربران

یک اپ فروشگاهی باید در همان ابتدای ورود کاربران به سایت، علاقه و توجه آن ها را به محیط اپ جلب کند. کابران معمولا از سایت هایی که صفحه اصلی جذاب تری دارند، استقبال می کنند و از آن جا خرید می کنند. نمایش تخفیف ها و پیشنهادهای ویژه در صفحه اصلی ، باعث جذب مخاطب و ترغیب او به خرید می شود.

ارسال رایگان محصولات

ارسال رایگان برای بسیاری از مشتریان فروشگاه های اینترنتی مهم است و معمولا آن ها از فروشگاه هایی خرید می کنند که کالای خریداری شده شان را به رایگان ارسال کند. بسیاری از فروشگاه های اینترنتی برای جلوگیری از هزینه های اضافی حمل و نقل، یک حداقل مبلغ خرید را مشخص می کنند و خریدهای بالای این مبلغ را به صورت رایگان ارسال می کنند.

نمایش آخرین و جدید ترین اخبار و محصولات

می توان اطلاعیه های مربوط به دوره های تخفیف یا برنامه های آینده و همچنین محصولات جدید را در صفحه اصلی اپ به نمایش گذاشت.  مشتریان ترجیح می دهند اطلاعات جدید و یا محصولات جدید را در نگاه اول ببینند و کمتر زمان خود را در صفحات داخلی اپ هدر بدهند.

سبد خرید، فرم ورود و فرم جستجوی محصول

در اپ های فروشگاهی، بهتر است سبد خرید محصول، فرم ورود و فرم جستجوی محصول در کنار هم قرار داده شوند. برای ورود به اپ و انجام مراحل خرید، هر مشتری باید یک نام کاربری و رمز عبور شخصی داشته باشد. در فروشگاه های آنلاین بزرگ که محصولات متنوعی دارند، وجود فرم جستجوی محصول ضروری است. فرم جستجو به مشتریانی که به دنبال محصول خاصی هستند کمک می کند تا به طور مستقیم، کالای مورد نظرشان را بیابند و سفارش خود را ثبت کنند.

گزینه سیستم پرداخت

اپ های فروشگاهی با خریداران زیادی سر و کار دارند که هر کدام سیستم پرداخت خاصی را ترجیح می دهند. ممکن است روش های پرداختِ خاص، محدودیت های فنی داشته باشند. به همین دلیل بهتر است گزینه های پرداخت برای کاربران واضح باشند. فروشگاه های آنلاین معمولا از گزینه هایی مانند کارت های اعتباری، کوپن های هدیه، پرداخت در محل و … به عنوان سیستم های پرداخت اصلی خود استفاده می کنند. آیکون های این روش های پرداخت معمولا در پایین صفحه یا در گوشه های بالای سایت قرار داده می شوند.

لینک شبکه های اجتماعی

تحقیقات نشان می دهند که تقریبا بیست درصد از خرید های آنلاین بعد از بررسی های شبکه های اجتماعی صورت می گیرد. مردم تمایل دارند قبل از خرید، از نظرات سایرین درباره آن محصول آگاه شوند. شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام یا تلگرام بهترین منابع برای دریافت اطلاعات در مورد محصولات هستند. همچینن، شبکه های اجتماعی به بهتر دیده شدن فروشگاه آنلاین شما کمک می کنند. یکی از بهترین راه های اطلاع رسانی و ارتباط با مشتریان بالقوه، شبکه های اجتماعی هستند.

پشتیبانی آنلاین و اطلاعات تماس

یک اپ فروشگاهی باید یک تیم پشتیبانی آنلاین داشته باشد و از طریق چت آنلاین با کاربران یا خریداران ارتباط برقرار کند. اگر خرید آنلاین در تمام مدت شبانه روز امکان پذیر است، فروشگاه اینترنتی باید سرویس پشتیبانی 24ساعته داشته باشد تا به سوالات احتمالی مشتریان پاسخ داده شود.

نشان های اعتماد الکترونیکی

نشان های اعتماد، آرم ها و تصاویر کوچکی هستند که خرید امن و بدون حاشیه را از سوی یک سازمان معتبر تضمین می کنند (مانند نماد اعتماد الکترونیکی مرکز توسعه تجارت الکترونیک ایران). این مجوزهای رسمی اعتماد مشتریان را برای به اشتراک گذاری اطلاعات شخصی خود جلب می کنند. اگر بازدیدکنندگان اپ بدانند که فرآیند پرداخت آن ها امن است، تمایل بیشتری به خرید نشان می دهند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonبرقرای تماس تلفنی