استفاده از اینرشا جی اس (inertia js) در لاراول و ویو (Vue Js)

لاراول و vue با استفاده از inertia

اینرشا جی اس یا معادل انگلیسی آن Interiajs یک کتابخانه است که هدف از ایجاد آن وجود به عنوان یک لایه میانی بین برنامه frontend و backend می باشد. به عنوان مثال اگر شما سمت فرانت اند (backend) اپلیکیشن خود را با استفاده از لاراول و سمت فرانت (front end) را با vuejs ساخته باشید، بدون شک اولین چیزی که پس از آنها به ساختن آن نیاز خواهید داشت یک Api برای اتصال فرانت اند با بک اند است.

اما استفاده از interia باعث شذه تا نیاز به داشتن api وجود نداشته باشد، بلکه شما در لاراول کنترلرها را به روش معمول می‌سازید که یک درخواست را می‌پذیرند و در برگشت یک پاسخ interia را برمی‌گردانند. مساله مهم دیگری که وجود دارد این است که interiajs نیازی به ایجاد مسیر یا اصطلاحا روت (route) در vuejs ندارد، و در عوض ما از روت های معمولی لاراول استفاده خواهیم کرد و مانند مسیرهای vue کار خواهد کرد.

شایان ذکر است که intertiajs ویژگی‌های دیگری مانند تغییر مسیر، ارسال فرم، داده‌های به اشتراک گذاشته شده و موارد دیگر را نیز برای ما فراهم می‌کند.

آموزش پروژه محور ویو جی اس

 

ما در سایت صلایان در یک دوره آموزشی، استفاده از اینرشا جی اس (inertia js) را در پروژه فول استک لاراول و vue js (ویو جی اس) تشریح نموده ایم که شما را بدون نیاز به داشتن هیچ دانش اولیه، با لاراول، ویو جی اس، و اینرشا آشنا و آماده راه اندازی پروژه های سنگین با این تکنولوژی ها می سازد.

برای مشاهده این دوره آموزشی لاراول و ویو جی اس با استفاده از inertia js اینجا کلیک کنید

در این دوره از بروز ترین متدها و تکنولوژی ها استفاده و امیدواریم با استفاده از این دوره به طرفداران دائمی صلایان بپیوندید.

5/5 - (1 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Call Now Buttonبرقراری تماس مستقیم با ما