آموزش طراحی سایت در مشهد

امروزه وب اپلیکشین ها و سایت ها به نیازی ضروری برای هر شرکت ، مجموعه ، استارت آپ و فعالیت های مشابه تبدیل شده اند. در این میان شهر مشهد که به قطب برنامه نویسی برتر در کشور شناخته می شود پذیرنده عزیزانی هست که قصد دارند طراحی سایت مشهد را آموزش دیده و وارد بازار کار شوند.

اگر شخص دارای علم و مهارت برنامه نویسی باشد برای طراحی سایت های مختلف سراغ فریمورک های قوی و کارامد مانند لاراول رفته و چنانچه به تازگی وارد دنیای طراحی و برنامه نویسی شده باشد به سراغ آموزش طراحی سایت با وردپرس میرود.

بسته به نیاز هر شخص و سابقه و مهارت وی ، گروه برنامه نویسی صلایان آموزش طراحی سایت در مشهد را در دستور کار خود قرار داده است و پذیرای تمام عزیزانی هست که قصد دارند طراحی سایت را آموزش ببینند.

آموزش طراحی سایت مشهد

جهت آشنایی با مراحل کار و یاگیری طراحی سایت می توانید از طریق تماس تلفنی با ما در تماس باشید.

ما به زبان ها و فریمورک های مختلف مانند وردپرس | لاراول | ری اکت | ویو جی اس | نود جی اس | پایتون | php قادر به آموزش شما عزیزان هستیم.

 

اقدامات آموزشی اولیه طراحی سایت

در ابتدا هر شخص باید کاملا این قضیه را درک کند که مخاطب به چه سایتی نیاز دارد. اگر شما متوجه منظورات کارفرما شوید، در کوتاه ترین زمان سایت را طراحی خواهید کرد. بهتر است افرادی که به این کار می‌پردازند، تا حدودی آموزش فتوشاپ دیده تا بتوانند دیزاین سایت را جذاب و کاربردی طراحی کنند. ناگفته نماند ابتدا باید حتما بدانید که شخص، چه نوع سایتی لازم دارد. در ادامه به انواع سایت ها اشاره خواهیم داشت تا آشنایی نسبی با آن ها پیدا کنید.

انواع وب سایت

وب سایت شرکتی: سایت های شرکتی معمولا ماهیت معرفی محصول یا خدمات دارندو سایت های شرکتی قابلیت انتشار مقالات و اخبارهای مربوط به مجموعه را دارند.

وب سایت فروشگاهی: سایت های فروشگاهی همانطور که از نامش پیداست، برای فروش محصولات طراحی می‌شوند. تمامی سایت های فروشگاهی باید حتما دارای درگاه پرداخت آنلاین باشند.

وب سایت تخصصی: این سایت ها اغلب برای هدف خاصی در مسیر ارائه خدمات کسب و کارها، طراحی می‌شوند.

 

5/5 - (2 امتیاز)

2 thoughts on “آموزش طراحی سایت در مشهد

  1. سلام. برای یادگیری لاراول چقدر زمان لازم است؟ آیا نیاز است که برای آموزش دیدن حتما مشهد باشیم؟ بعد از آموزش آیا می تونیم به درآمد برسیم؟

    1. سلام. اگر آشنایی به اصول اولیه برنامه نویس وب داشته باشید و همچنین زبان PHP رو بلد باشید در کمتر از یک ماه ولی اگر PHP رو ندونید باید ابتدا PHP بیاموزید که بین 3 تا 6 ماه زمان میبرد. برای یادگیری طراحی سایت نیازی نیست حتما مشهد باشید چرا که تدریس خصوصی به صورت انلاین نیز توسط مجموعه صلایان انجام می پذیرد. در صورت رسیدن به مهارت کافی به راحتی می توانید از طریق فریلنسری پروژه های داخلی و خارجی ببنید و به درامد برسید و یا در شرکت های برنامه نویسی مانند صلایان استخدام شوید.

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Call Now Buttonبرقراری تماس مستقیم با ما