قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت فروشگاه اینترنتی

امروزه بیشتر مردم به دنبال راهی برای معرفی کسب و کارشان به جامعه هدفشان هستند؛ ویکی از مناسب ترین راه ها برای رسیدن به این هدف طراحی سایت مخصوصا سایت فروشگاهی است. اما چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم؟ و قیمت طراحی سایت فروشگاهی چقدر است ؟

اول بیایید با هم بررسی کنیم که چرا بیاد سایت فروشگاهی داشته باشیم ؟زیرا با پیدا کردن جواب این سوال بهتر میتوانیم تصمیم بگیریم که چقدر برای طراحی سایت فروشگاهی هزینه کنیم و آیا هزینه ای که ما برای طراحی سایت فروشگاهی انجام میدهیم به صرفه هست یا خیر ؟

1-افزایش فروش

سایت فروشگاهی ۲۴ ساعته، ۷ روز هفته و ۳۶۵ روزِ سال در دسترس بودنِ یک کالا و مغازه رویای هر مشتری است. وقتی شهر سکونت یا ظرفیت فروشگاه‌تان شما را محدود نکند، فروش‌تان به طور اتوماتیک بیشتر می‌شود . از این طریق شما دیگر محدود به شهر و اندازه فروشگاه خود نیستید و میتواننید هنگامی که در خواب هستید کسب درآمد کنید .

پول در آوردن در خواب

وارن بافت

2-افزایش دسترسیِ مشتریان به محصولات و خدمات

زمانی که شما می‌پرسید چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم، باید به مشتری‌های خود هم فکر کنید. زمانی که محصولات و خدمات شما به صورت آنلاین لیست شده باشد، شانس زیادی برای دسترسی به مشتریان و تبلیغ کسب‌وکارتان خواهید داشت.

با داشتن یک سایت فروشگاهی می‌توانید خودتان را به کسانی معرفی کنید که به صورت فیزیکی و محلی به کالا و فروشگاه شما دسترسی ندارند، و تصمیم گرفته‌اند اینترنتی خرید کنند. ناگفته نماند که سطح دسترسی (Accessibility) وبسایت را میشود فراتر هم برد. به عنوان مثال شما می‌توانید آن را برای افرادی که مشکلات بینایی دارند بهینه کرده، و گروه مشتریان خود را گسترش دهید .

3- صرفه‌جویی در هزینه‌ها

یک دلیل شفاف برای اینکه چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم و در هزینه های مالی و زمانی خود صرفه جوبیی داشته باشید . زیرا با خرید هاست و دامنه یا هزینه کردن برای توسعه وب در بلند مدت بسیار به صرفه‌تر از خرید یا اجاره مغازه است. موارد دیگری هم هستند که هزینه را کاهش می‌دهند. مثلا ربات‌های چت (چت‌بات) می‌توانند پاسخ مشتری‌ها را بدهند؛ اتوماسیون موجودی‌ها و منابع مالی را یکجا نگه می‌دارد و …

تجارت الکترونیک اقتصادی‌ترین روش برای رشد کسب‌وکار کوچک یا متوسط شماست و به سرمایه اولیه بالا نیاز ندارد. معمولا فروش اولیه هم قسمت مهمی از سرمایه‌گذاری را جبران می‌کند. از طرف دیگر، چنین صرفه‌جویی‌های قابل توجهی به شما اجازه می‌دهد بیزنس‌تان را با سرعت بیشتری گسترش دهید .

4- بررسی و تحلیل مشتری و مصرف کننده برای افزایش فروش

این یک دلیل عالی دیگر برای این است که چرا باید سایت فروشگاهی داشته باشیم. تصور کنید بتوانید پیش‌بینی کنید هر کالایی در چه زمانی خریداری می‌شود؛ آن وقت بتوانید آفرها و تخفیف‌ها را برای هر مشتری شخصی‌سازی کنید؛ میتوانید هر مشتری را مطابق با سلیقه و نیازش به محصولی که دنبالش است هدایت کنید : برای اینکار فقط کافی است وبسایت‌تان را به ابزاری مانند Google Analytics وصل کنید تا تمام این اطلاعات را به دست بیاورید . این یک قدم مهم دیگر به سمت فروش بالا خواهد بود.

5-برقراری ارتباط با طیف وسیع‌تری از مشتریان

بدون شک وبسایت فروشگاهی به شما کمک می‌کند تا به خریدارانی در سراسر کشور (و حتی جهان) ارتباط برقرار کنید و در بازارهای بیشتری شناخته شوید . در فروش و بازاریابی آنلاین هیچ محدودیتی وجود ندارد. افزایش افق‌های کسب‌و‌کارتان نه تنها باعث درآمد بیشتر بلکه به رشد مجموعه شما کمک خیلی بزرگی می‌کند.

6-هر مشتری یک سفیر برای فروشگاه شما

حتما در صورتی که در تولید و ارائه محصولات و خدماتتان به مشتریان بی‌نقص عمل کنید، هر مشتری رایگان تبلیغات شما را به عهده می‌گیرید.

حالا ربطش به این سوال که چرا باید فروشگاه اینترنتی داشته باشیم چیست ؟ توجه کنید به دلیل اینکه مردم دنیا به شدت در شبکه های اجتماعی درحال وقت گذرانی هستند و آنجا اگر یک نفر اسم شما را قرار دهد تعداد آدم های خیلی زیادی از وجود ارزشمند شما مطلع میشوند و در نتیجه هم شما سود زیادی میکنید و هم اون همه آدمی که در شبکه های اجتماعی اسم شما را مشاهده کردند

7-تبلیغات با بازدهی بالاتر و هزینه پایین تر

داشتن سایت فروشگاهی به شرط رعایت حقوق مشتری و عملکرد درست در بازاریابی خودبه‌خود آگاهی از برند شما را افزایش می‌هد.همچنین به دلیل حضور موثر مردم دنیا در اینترنت و شبکه های اجتماعی شما میتوانید با هزینه خیلی کمتر نسبت به تبلیغات محلی و فیزیکی که فقط مردم آن منطقه توانایی مشاهده آن را دارند تبلیغات خود را با بازدهی خیلی بالاتر انجام دهید.

یکی از مهم ترین تفاوت های بازاریابی دیجیتال و سنتی کم‌هزینه بودن دیجیتال مارکتینگ است .

اما فراموش نکنید این خدمات و امکاناتی که شما میتوانید با طراحی فروشگاه اینترنتی به دست بیاورید نسبت به فروشگاه سنتی کم هزیته تر هست نه بدون هزینه .

حالا بیایید ببینیم چه عواملی بر قیمت طراحی سایت فروشگاهی موثراند

1-هاست و دامنه

هاست، فضایی است که منابعی در اختیار شما قرار میدهد تا سایت شما بر آن جاگذاری شود تا افراد بتوانند از طریق اینترنت سایت شما را مشاهده کنند، در  معمولا طراحان وبسایتی که خود این دو را برای شما تهیه میکنند هزینه بیشتری دریافت میکنند.

دامنه به معنی آدرس سایت شماست تا کاربران با نوشتن آن وارد سایت شما شوند مثلا دامنه گوگل در www.google.com است و اگر بخواهید به جای .com از .ir استفاده کنید نرخ هزینه متفاوت خواهد شد.

2-کد نویسی اختصاصی

اگر سایت شما از طریق وردپرس طراحی شده باشد و نیاز داشته باشید که با محدودیت های وردپرس سایت خود را شخصی سازی کنید و یا اگر تعداد کاربران سایت شما خیلی زیاد شد شما حتما نیاز به کد نویسی اختصاصی دارید

3- تامین امنیت

همزمان با گسترش و رشد اینترنت و تکنولوژی علم هکر شدن و حملات سایبری و خطرات آن نیز در حال افزایش است و  این موضوع خیلی پر اهمیت است تا سایت فروشگاهی خود را در امنیت قرار بدهید

4-پشتیبانی فنی سایت

سایت شما بعد از اینکه به شما تحویل داده شد به احتمال خیلی زیاد در آینده با مشکلات فنی مواجه خواهد شد و شما نیاز به فرد یا تیمی دارید تا با دانش فنی خود بتوانند مشکلات شما را برطرف کنند

5-زیبایی و گرافیک سایت

طراحی زیبا در سایت به این دلیل حائز اهمیت است که باعث می‌شود کاربران ارتباط بهتری با سایت بگیرند و خیلی به سایت و محصولات موجود در آن توجه کنند. این موضوع باعث افزایش بازدید کنندگان سایت شده و در نهایت درآمد حاصل از سایت اینترنتی را افزایش می‌ دهد.

طراحی سایت قدم به قدم

5/5 - (1 امتیاز)

Leave a Reply

Your email address will not be published.Required fields are marked *

Call Now Buttonبرقراری تماس مستقیم با ما